Ik zie achter elk product een stoplicht staan. Wat
betekent dit?
Groen: Product is op voorraad in de winkel.
Oranje: Product moet besteld worden bij de leverancier. Voor
onderdelen geldt dat 95% binnen 1 tot 3 dagen binnenkomt. Voor
fietsen kan dit langer zijn. De levertijd is wel bekend.
Rood: Product is (tijdelijk) uitverkocht.
Ondanks dat wij de site dagelijks updaten, kan het zijn dat de
voorraadstatus niet correct is. Wilt u zeker weten dat een product
op voorraad is, neem dan contact met ons op.
Ik woon net buiten jullie verzorgingsgebied. Is het toch
mogelijk om een bestelling (dezelfde dag) te bezorgen?
Neem even contact op via e-mail of telefoon. Als het enigszins
mogelijk is, proberen we uw bestelling te bezorgen. Dat hangt o.a.
af van uw woonplaats. Mogelijk vragen we een bijdrage in de
kosten.
Ik wil betalen aan de deur. Kan ik ook pinnen of
chippen?
Nee. Wij beschikken niet over een mobiel pinapparaat. Ook
versturen wij niet onder rembours.
Ik ben niet thuis op het moment dat jullie komen
bezorgen. Wat nu?
Wij kunnen uw bestelling op een ander adres (bijv. de buren)
afleveren als u dat wenst. Voorwaarde is dat de bestelling volledig
is betaald.
Ik heb iets besteld dat niet direct leverbaar is. Wanneer
komen jullie het bezorgen?
Zodra uw bestelling binnen is, nemen wij contact met u op over
de bezorging.
Mocht uw bestelling uit meerdere artikelen bestaan, die (deels)
wel op voorraad zijn, dan worden de beschikbare artikelen dezelfde
dag bezorgd.
Woont u buiten ons verzorgingsgebied, dan wordt uw bestelling
verzameld en in zijn geheel verstuurd.